כתב אישום אלימות במשפחה

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

כתב אישום אלימות במשפחה

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

יש נגדכם כתב אישום על אלימות במשפחה? זה הזמן לפנות לעו”ד!

פעולות אלימות במשפחה מחולקות לעבירות שונות, כגון תקיפה של בת או בן זוג, גרימת נזק לרכוש, איומים, אונס וחטיפה. בית המשפט בישראל רואה בחומרה מקרים מסוג זה ולכן במידה ויש נגדכם כתב אישום אלימות במשפחה, מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין המתמחה בתחום. המשטרה יכולה לדרוש לשחרר אתכם בתנאים מגבילים עם צו הרחקה לאזור המגורים של הקורבן או להחליט להאריך את המעצר שלכם. העונשים בתחום אלימות במשפחה נקבעים על פי חומרת העבירה וישנן הקלות הניתנות לעיתים לנאשמים בהתאם לתהליכים טיפוליים שהם עוברים.

סוגי עבירות אלימות במשפחה

מלבד סוגי עבירות אלימות במשפחה שציינו, ישנן עבירות נוספות הנכנסות לקטגוריה הזו, כגון אלימות כלכלית או התעללות נפשית. במקרים רבים 2 הצדדים לא מודעים לכך שאילו עבירות בתחום אלימות במשפחה ועד שיש פנייה של הצד הנפגע לרשויות החוק לוקח זמן. חשוב לזהות מה הסיבה לכך שאתם מואשמים בעבירה של אלימות במשפחה, להבין מתי התרחשו כביכול מקרי האלימות ולהכין את קו ההגנה בהתאם לכך. אם זו הייתה העבירה הפלילית הראשונה שלכם, יתכן ובית המשפט יתייחס לזה כאשר הוא יתן את פסק הדין.

למה כדאי לפנות לייעוץ של עו”ד אלימות במשפחה?

התמודדות עם כתב אישום פלילי אינה פשוטה כלל, בעיקר אם מדובר על תחום אלימות במשפחה. על מנת שתוכלו להתמודד עם כתב האישום ולבנות קו הגנה ברור ומוצק, מומלץ לכם לפנות לשירותי עו”ד אלימות במשפחה. שירותי עורך דין במקרים הללו כוללים בין היתר ייעוץ משפטי מקצועי, ניסוח כתב הגנה שיוגש לבית המשפט וייצוג בבית המשפט. בנוסף לכך, עורך הדין יסייע לכם לנסח טענות מוצקות שיהוו בסיס לטענות שלכם בבית המשפט. אני, עורך הדין יאיר בן שטרית מציע לכם ליווי וייעוץ משפטי לכל התהליך מול המשטרה ובית המשפט, במטרה לעזור לכם להתמודד מול הטענות נגדכם במטרה להביא לביטול כתב האישום או הפחתה בעונש.

איך מתמודדים עם כתב אישום אלימות במשפחה?

על מנת שתוכלו להתמודד עם כתב אישום אלימות במשפחה בצורה נכונה ולבנות קו הגנה יציב ומוצק, אני, עורך הדין יאיר בן שטרית יעניק לכם ליווי משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. התקשרו אלי עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ואני אתאם איתכם פגישה כבר לימים הקרובים.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים