עורך דין לנהג צעיר

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

עורך דין לנהג צעיר

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

קיבלתם זימון למשפט נהג צעיר חדש? זה הזמן לפנות לעו”ד!

אם אתם נמצאים בשנתיים הראשונות שלכם לאחר קבלת רישיון הנהיגה, אתם נחשבים במדינת ישראל כנהגים חדשים ואם הגיל שלכם הוא מתחת ל-24 אתם נחשבים לנהג צעיר חדש. במידה ואתם מואשמים בעבירת תעבורה, אתם תקבלו זימון למשפט נהג צעיר חדש ותצטרכו לעמוד מול שופט בבית דין לתעבורה. החוק בישראל מחמיר את העונשים לעבירות תעבורה לנהגים צעירים חדשים. ישנן מספר עבירות תנועה הנחשבות לחמורות וגוררות פסילת רישיון בפועל לתקופה של שלושה חודשים ואף יותר וגם עונשים נוספים, תלוי בחומרת העבירה.

למה צריך עורך דין לנהג צעיר?

הקפדה יתרה של חוקי התעבורה היא נדרשת עבור כל נהג ובעיקר עבור נהגים צעירים אשר החוק והאכיפה מחמירים לגביהם הרבה יותר. אם אתם מואשמים בעבירות תעבורה, כגון עקיפת רכב שלא כחוק, נהיגה ללא מלווה, נהיגה תחת השפעה של סמים או אלכוהול או אי מתן זכות קדימה, כדאי שיהיה לכם עורך דין לנהג צעיר שיעניק לכם ייעוץ משפטי וזאת מכיוון שאתם צפויים לקבל עונשים שיגבילו אתכם מבחינת החזקת רישיון נהיגה ויעלו לכם גם כסף, במידה ותידרשו לעשות מבחן תיאוריה או מבחן מעשי (טסט) או אפילו את שניהם. עורך הדין יאסוף את כל המסמכים הקשורים למקרה שלכם ויבדוק האם יש היתכנות לביטול העבירה או הפחתת העונש. במידה ויש היתכנות לכך, עורך הדין יעניק לכם ייצוג מול הרשויות הרלוונטיות, כמו משרד הרישוי ובית המשפט לתעבורה.

עבירות תנועה נהג חדש והמרב”ד

מלבד משרד הרישוי ובית המשפט לתעבורה, בישראל יש גורם נוסף היכול להשפיע על ההחלטה האם לאפשר לכם לחדש רישיון נהיגה. עבירות תנועה נהג חדש הקשורות לנהיגה בשכרות, מחייבות ברוב המקרים את הנהגים החדשים להגיע למבדק אישיות במרב”ד (מכון רפואי לבטיחות בדרכים). המכון משמש כמרכז רפואי של משרד הרישוי והוא אחראי לספק חוות דעת לגבי כשירות הנהגים. כפי שאפשר לראות, עבירות נהג חדש יכולות לגרור אתכם לתהליכים בירוקרטיים ארוכים ומתישים שגם יעלו לכם לא מעט כסף. על מנת שתוכלו להתמודד עם עבירות נהג חדש בצורה נכונה, אני, עורך הדין יאיר בן שטרית ילווה אתכם לאורך כל ההליך המשפטי ואעניק לכם ייצוג מקצועי מול כל גורם רלוונטי, במטרה להביא לביטול האשמה או להפחתה של העונשים. בנוסף לכך, אני אכין אתכם בצורה נכונה לקראת זימון למשפט נהג צעיר חדש.

איך מתכוננים לקראת זימון למשפט נהג צעיר חדש?

אם אתם רוצים לדעת כיצד להתכונן לקראת זימון למשפט נהג צעיר חדש, התקשרו אלי למספר הטלפון המופיע בראש האתר ואני, עורך הדין יאיר בן שטרית יספק לכם את כל הפרטים הרלוונטיים למקרה העבירה שלכם.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים